Monday, December 9, 2013

ANM - Snow/Snowman

Another Christmas mani for Aussie Nails Monday.. this time the theme is Snow/Snowman...



Base: Sinful Colors Cinderella
Dotting: SH White on
Stamping: Konad White
Plate: m12

I love the Cinderella polish, it has a gorgeous pink shimmer. I must apologise for the dents in my polish.. I had them all gorgeous, when suddenly...
"MUM! Mum! Can you cut up some watermelon? MUM! Can you do some rock melon too?" Argh. "MUM! Where's the strawberries!!" OMG! Kids and nail polish DO NOT mix :) Within minutes I had dents, scrapes and bald patches.. but the kids had their fruit! ARGH! It's not even school holidays yet! Give me strength lol
You can see that I've had some major breakage too.. will they ever grow?? :(

8 comments:

  1. this mani is too cute ^_^

    Haha! Awww, I always do my nails when there's no one home, someone ought to ask me to do something with wet nails!

    ReplyDelete
    Replies
    1. There's ALWAYS someone home at my house lol I try and do most of my nails when my youngest is having her nap, at least that's one out of the way :)

      Delete
  2. This is such an adorable manicure and they look great despite your kids interruptions. Haha!

    ReplyDelete
  3. What a pretty coloured polish and the snowman is too cute! Well at least your kids are healthy kids and love their fruit :)

    ReplyDelete
  4. Look at the happy snow man! That little face looks delighted to be on your nail! Hahaha!!! All that damn fruit! I always knew fruit was bad for you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fruit is definitely bad for your nails Leah :)

      Delete